Sunday, April 25, 2010

JASAMU FORM 6....

Tadi aku buke page Kami bekas/budak STPM kat FB....
nk tau ape prasaan aku?????????
uwaaaaaa...
tbe2, aku rase cam nk kmbali ke zmn sek....
indh nye zmn form 6 dlu....
slame 21 thun aku hidup kat dunia ni...
n dh 17 thun aku blaja....
mase form 6 le kngn yg plg indh skali...
smpai x t'ungkap...

Dlu mase form 6....
aku amek aliran sastera....
aku amek 5 subjek....
- pengajian am
- bahasa melayu
- ekonomi
- pengajian perniagaan
- kesusasteraan melayu....
aku blaja form 6 kat SMK Sultan Abdul Jalil Shah, Seberang Perak, T. Intan, Perak....

ni gambo kelas aku dlu,
ni mase lower 6, windu nye kat diorg
yg kat tgh tu guru kelas aku, PN. JAWIRIAH...
die aja bahasa melayu....


ni aku bergambo ngan ckgu pengajian p'niagaan aku mase upper 6.....


ni ckgu kesayangan aku, namenye PN. ZURILA,
aku x tau le nape aku suke ckgu ni....
tapi die aja mmg BEST, ckgu ila ajar sbjk pengajian am 1....


ni plak geng aku mase sek dlu...
kitorg tetap b'same x kire d mane jua...


Pd mule nye aku x ykn ngan diri aku mase dpt form 6 nih....
sbbnye dlu mase spm aku amek aliran sains tulen....
pastu, bile aku fikir2 balik....
kakak2 n abg2 aku bleh je amek form 6, smpi msok u....
w/pon diorg dlu aliran sains,
diorg tetap bleh go on ngan aliran sastera...

Adk-beradik aku...
start dari along smpai ke aku,
smue nye msok ke u hsl dari keluarn form 6....
aku rase bangge sgt, w/pon form 6...
bleh msok u gak...
yg pntg usahe kite....

APE YG PENTING????
...USAHA...

yeahhhh.....syabas utk diri sndri sbb b'jaye hingge ke mnare gading....
kini, aku blaja d UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG terchenta....

ok, lahhh....
stakat nie je dlu luahan aku....
dh kul 2.30 pg pon...
tbe2 rase lapo lak....

No comments:

Post a Comment