Saturday, January 14, 2012

Annual Camp SUKSIS

Esok pg, seawal jam 7pg aku dijangkakan akn mula b'grak ke tpak p'khmahn. Kali nih, SUKSIS wat camping kat Lata Lembik, Raub lak. Hatiku sgt teruja bila dpt join camp nih. Yela, mane tak nye, camp tahun lps aku x join, mmg sedey giler ar, kan. Kali nih aku bleh join. Hehehe...

nih pic "Lata Lembik" yg aku cari dr Google

Mule2 aku ase sronok nak join camping nih. Tapi, arini tibe2 je aku ase x sdap ati le. Tak tau le nape ade perasaan cmni. Huurmmmm....hrap2 smue nye b'jln lancar spjg camp nih.

Serius, mase kemas baju ke dlm beg hiking td pon ase berat je nk kemas. Nak x nak, aku t'pakse kemas gak. Tak kan x nak kemas lak, kan? Sape plak nak kemaskan utk aku. Hahaha..... So, t'pakse gak le kemaskan beg.

Perasaan x sdap ati nih dtg tbe2 je. X tau dr mane dtg nye perasaan nih. Td aku dh kol fmly aku kat Perak, diorg smue ok je. Alhamdulillah, lega aku dgr nye. Risau ati aku. Yela, dah le nnti kat Lata Lembik nnti xde coverage hp, internet ape tah lg. So, nk contact sape2 pon ssah kot.

Harapan aku, moge camp nih b'jln dgn lancarnye. Moge camp nih dpt dijadikan kngn t'indah spjg aku join SUKSIS ump. Camp nih merupakan kem t'akhir aku sblum aku menamatkan pengajian dlm SUKSIS, sbb sem dpan dh nak tauliah dah.

~SWEET MEMORY IN SUKSIS UMP~


No comments:

Post a Comment