Sunday, June 3, 2012

Health For Malaysia Siri Ke-2, 2012

Pada 26 & 27 may yg lalu, aku sebagai duta luar bandar t'libat ngan xtvt khidmat msyrkt di Perak. Nama program nih, "Health For Malaysia Siri Ke-2" di RTC Gopeng, Perak. Program Health For Malaysia Siri Pertama pada tahun lalu, aku tidak berkesempatan utk join sbb t'libat ngan softskill kat u aku. So, kali nih aku ase bes sgt sbb dpt join.

Pemeriksaan asas kesihatan oleh pelajar perubatan UKM.

Program Health For Malaysia Siri Ke-2, 2012 diadakan oleh KPT dgn kerjasama HUKM utk m'jlnkan program nih. Pelbagai xtvt menarik yg diadakan seperti pemeriksaan kesihatan asas secara percuma, pemeriksaan kesihatan utk llki dan wanita, pemeriksaan gigi dan mata secara percuma, bimbingan kaunseling dan psikologi, fisioterapi dan cara pulih kerja, farmasi, dll...

Pemeriksaan gigi

Program nih best sgt sbb, secara x langsung, aku pon bleh check kesihatan aku gak. Ok la, setakat nih je la aku nak cite psal program Health For Malaysia nih. K,bai....

No comments:

Post a Comment